2008. május 28., szerda

Feladatok, kapcsolatok

A környezetemben élő barátok, munkatársak számait vizsgálgatva nagyon izgalmas összefüggésekre jöttem rá.

A körülöttünk lévő embereknek hasonló számaik vannak: azaz mindegyikkel hasonló játszmákat játszunk, hasonló megoldandó feladatunk van.

Az utóbbi 10 évben összegyűjtöttem 4 db A betűs barátnőt, csak úgy hívom őket, az A BETŰSÖK: Annamari, Anita, Anikó, Andi. Amint látjátok nem csak az A hanem, az N betű is közös. Tehát mindegyik kapcsolattal ugyanazt, a hiányzó energiát, érzelmet, kötődést próbáltam behozni az életembe, több-kevesebb sikerrel: nagyon szoros barátság után mindegyik kapcsolatom megszakadt, és mostanság kezdem feléleszteni őket.

Másik példa: körülöttem nagyon sok a 25/7-es missziós számú barát. Missziós számnak nevezzük azt a számot, melyet a születési dátum számainak összeadásából nyerünk.
Tehát ha valaki 1975. 10. 15.-én született, akkor a számok összege 29/11/2 lesz, tehát az ő missziós száma 11/2.

Visszatérve a 7-es misszióhoz, küldetéshez. Az ő feladatuk a hit, a spiritualitás megtalálása, saját korlátaik felfedezése, Istennek és Önmagukkal való kiegyezés. És mivel mindez a 2-es és 5-ös számokból áll össze, tehát mindezt az érzelmeiken, a kapcsolataikon, és a változások rugalmas kezelésén keresztül kell megtenniük. Vajon miért vannak éppen ők körülöttem? Hát.... mutatják az utat... a hit, a feltétlen bizalom és szeretet útját... Köszönet érte NEKIK...

További példa: egy munkatársam panaszkodott, hogy ugyanolyan gondjai vannak a párjával, mint a fiával. Gyorsan kiszámoltuk a legfontosabb számokat, és nagyon sok hasonlóságot találtunk a fia és a párja számai között. Tehát neki is pontosan ugyanazt a feladatot kell megoldania a párjával, mint a fiával... izgalmas...

Ha van kedved, akkor a Te számaidat is összevethetjük a családod, barátaid számaival. Biztosan találunk összefüggéseket, melyek segíthetnek a kapcsolatotok megértésében, rendezésében, még jobbá tételében.

Nincsenek megjegyzések: